mittbussigabussliv.blogg.se

Lila bussar i Örebro!

Kategori: Allmänt

När jag fyllde 30 år i oktober förra året fick jag i present av mamma och pappa en liten resa. Jag, mamma och min syster skulle få åka till Örebro för att shoppa loss på ett ställe som heter Smultrongården. Vi bodde också på hotell en natt. Vi hade superhärligt! Det vill jag göra igen! :)
Tog såklart kort på bussarna! Lila var dom. Det var även lite kul att visa detta för min dotter när jag kom hem då hennes favoritfärg för tillfället (och är lite även nu) var lila! :)
 
Amanda på altanen klädd i lila! :)
 
 
Lila buss!
 
 
Smultrongården! Underbart ställe! http://smultrongarden.blogspot.se/
 
 
Man kunde handla allt från kläder, krukor, ljusstakar, lampor, bord och kuddar...
 
 
... till vimplar, speglar, dukar, glas, korgar, ja allt kändes det som!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jaa gud vad vi hade det bra! Det får bli en tradition!!

    Svar: Ja!! Tradition!!
    BussLinda

    2013-01-09 | 07:58:34
  • Annika säger:

    Sommarfika kanske ;-)

    Svar: JAAAA!!!
    BussLinda

    2013-01-14 | 23:37:08

Kommentera inlägget här: