mittbussigabussliv.blogg.se

Tillbaka!!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort det jag lovade mig själv att jag inte skulle göra när jag valde att starta en blogg, inte skriva nått på väldigt lång tid. Inte okej! Men, jag tänker att jag kan skylla ifrån mig lite. Då det är barn på gång igen så har jag mått illa till och från och inte orkat så mycket. Men nu sjutton! :)
 
För en vecka sen körde jag en tur till mitt favoritställe Björkvik! Sommaren kändes som den var på gång och allt vara bara allmänt underbart! :)
Mindre underbart var det när jag körde buss i förrgår. Hur kan man påbörja ett asfalteringsarbete mitt i absolut värsta morgontrafiken? 41 minuter sen blev jag som mest och min matrast gick det åt lite utav. Även när jag slutade blev det övertid. Skönt var det att få gå på toaletten när man kom tillbaka i alla fall, det är ju liksom nått som trycker på ibland! :)
 
Som sagt, nått som trycker på ibland.
 
Björkvik!
 
Asfalteringsarbete i morgonrusningen...
 
 

Kommentarer

  • sandra säger:

    Mitt lilla preggo till busschaufför :-):-)

    Svar: Jaaa! :)
    BussLinda

    2013-06-13 | 11:07:06

Kommentera inlägget här: